FANDOM

Brittany Miller

liderka i członkini dziewczyńskiego tria Wiewióretki. Jest młodszą siostrą Żanety i starszą siostrą Eleonory. Bardzo chce zostać supergwiazdą, rozpoznawaną na całym świecie. Sądzi, że każdy słyszał już o niej i jej siostrach. Jest żeńskim odpowiednikiem Alvina. Uwielbia kolor różowy. Czasami wołają na nią Britt.

Pobrany plik

Osobowość

Brittany jest odrobinę zarozumiałą, pewną siebie i przebojową wiewiórką, która bardzo dba o swój wygląd. Nieustannie kłóci się z Alvinem, jednak widać, że oboje są w sobie zakochani. Brittany to odrobinę diwa, która chce, aby tylko na nią patrzono, jednak gdy Ian zamierzał współpracować jedynie z nią, a jej siostry uczynić "chórkiem", Brittany pokazała, że chce trzymać z Żanetą i Eleonorą, oraz że wystąpić może tylko z nimi. Jest również honorowa i nie boi się prosić o pomoc.

Wygląd

Brittany ma rude futerko i niebieskie oczy. Jest szczupła i dosyć wysoka - wyższa od Eleonory, ale niższa od Żanety. W jej ubiorze zawsze dominuje róż. Na co dzień ubiera krótką, jasnoróżową kurteczkę, krawat, ciemnoróżową spódniczkę oraz perłoworóżową, niemal białą koszulkę.

Relacje z innymi

To starsza siostra Brittany. Siostry mają dobry kontakt i zawsze jedna trzyma stronę drugiej.

Eleonora

Młodsza siostra liderki. Chociaż Brittany nie opiekuje się szczególnie Eleonorą, to niewątpliwie kochają się.

Alvin

Alvin i Brittany to swoje "odpowiedniki". Oboje są liderami grup, uwielbiają być w centrum uwagi, lubią kolory, które są od siebie pochodne. O ich relacji można powiedzieć wiele. Kiedy pierwszy raz się zobaczyli na szkolnym korytarzu, od razu się w sobie zakochali. Alvin często droczy się z Brittany, na co ona zazwyczaj reaguje opryskliwie. Mimo wszystko nadal darzą się uczuciem. Kryją się jednak z tym i żadne (w przeciwieństwie do ich rodzeństwa) nie okazuje sobie aż tak dużo serdecznych uczuć. Jednak Alvin usiłował ostrzec wiewióretkę przed Ianem, a gdy trafili na bezludną wyspę zwierzał się jej. To właśnie jemu Brittany co wieczór mówi "dobranoc". Komplementował ją, twierdząc, że może jednak Brittany jest "tą bystrą", a w chwilach, gdy to mówił, można zaobserwować różowe ślady na policzkach wiewiórki, które sugerują, że ta rumieniła się. To samo da się zauważyć, kiedy pocieszała Alvina i przytulała go.

Kiedy Ian skłamał wiewióretkom na temat wiewiórek, Brittany wydawała się być naprawdę rozczarowana, gdy menedżer oczerniał Alvina. Widocznie mu niedowierzała. Podczas ich pierwszego spotkania na korytarzu widocznie zakochują się w sobie, ale Brittany słuchając zasad Iana, odeszła zabierając siostry za sobą, choć ciągle spoglądała do tyłu i wyraźnie nie podobały jej się reguły ustanowione przez Iana.

Szymon

Szymon to jedynie przyjaciel Brittany. Niewiele uwagi poświęcono ich kontaktom, jednak prawdopodobnie są przyjaciółmi.

Teodor

Teodor rzadko rozmawia z Brittany. Nie wiadomo za dużo, jakie są ich wzajemne relacje, jednak są najpewniej przyjaciółmi.

Dave

Dave przygarnął wiewióretki, ponieważ potrzebowały jakiegoś domu. Kupił im trzypiętrowe łóżko i zaczął traktować jak własne córki. Angażował się również w ich karierę i usiłował chronić przed Ianem.

Ian

Brittany początkowo bardzo ufała Ianowi. Podziwiała go i razem z siostrami z lasu odbyły długą drogę, aby przedstawić się Ianowi i zaprezentować mu ich talent. Ianowi nie zależało na wiewiórkach, wykorzystał je jedynie po to, aby się wzbogacić i wrócić na szczyt. Oszukał je kilka razy - pokazał im luksusowy apartament na pokaz i skłamał, że mieszka w nim, oczerniał Alvina, Szymona i Teodora, kazał im wystartować w szkolnym konkursie, gdzie miały pokonać wiewiórki, a następnie chciał, aby wzięły udział w koncercie Britney Spears. Kiedy zaś siostry odmówiły na rzecz konkursu muzycznego, dzięki któremu mogły uratować szkolne koło muzyczne, zagroził im, że usmaży je na grillu - po czym zamknął je w klatce. Po tym wszystkim wiewióretki znienawidziły Iana i uciekły od niego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki