FANDOM

Alvin Seville

Alvin - lider chłopięcego trio Wiewiórki. Trafił do miasta przypadkiem. Początkowo mieszkał na drzewie. Ma talent wokalny i dwóch braci - Szymona i Teodora. Zyskali międzynarodową sławę. Jego żeńskim odpowiednikiem jest Brittany, w której to zakochał się z wzajemnością. Lubi czerwony kolor.

Alvin!

Osobowość 

Ian nazwał Alvina "bachorem". Alvin często zachowuje się jak dziecko - psoci i bawi się bez względu na zakazy i nakazy. Jest trochę nieodpowiedzialny i nierozsądny - jednak na wyspie, po "metamorfozie" Szymona stał się swoim alter ego - upominał braci i przyjaciół, starał się myśleć obiektywnie i troszczyć o innych.

Kocha być na scenie. Jest typem gwiazdora, który jest bardzo pewny siebie. Mimo że nie miał kłopotów z nieśmiałością to nie był w stanie wyznać Brittany miłości, jedynie się z nią droczy. Również nie zwraca uwagi na to, że rani Teodora. Pomimo tego troszczy się o niego i kocha go, tak samo jak Szymona. Ciągle mu jednak wypomina brak luzu.

Alvin często ukrywa swoje emocje pod maską luzaka. Rzadko wywiązuje się z obietnic, ale jest honorowy.

Wygląd 

Alvin ma brązowe oczy i futerko. Ubiera czerwoną bluzę z żółtą literą "A" na przodzie. Jest szczupły i wysoki, wyższy od Teodora, choć niższy od Szymona.

Relacje z innymi 

Szymon 

Starszy brat często denerwuje Alvina tym, że "zachowuje się jak Dave", czyli w ogóle nie chce się z nim bawić ani psocić tak jak on, za to często go napomina. Mimo to zawsze wstawia się za nim i kocha go.

Teodor 

Alvin kocha Teodora, choć wcale nie traktuje go jak młodszego brata, raczej jak kumpla.

Brittany 

W Brittany Alvin zakochał się od pierwszego wejrzenia - zresztą z wzajemnością. Nie przyznaje się do tego, choć widać to jak na dłoni. Alvin jest męskim "odpowiednikiem" Britt. Oboje są liderami grup, lubią kolory które się od siebie wywodzą, są pewnymi siebie gwiazdami, czują się na scenie jak ryby w wodzie.

Kiedy Alvin zadręczał się myślą, że to przez niego Dave ich nie szuka na wyspie, zwierzył się właśnie Brittany. Skomplementował jej szałas i usiłował ostrzec ją przed Ianem. Kiedy zadzwoniła do niego z prośbą o zastąpienie ich na muzycznym pojedynku Alvin szybko ruszył jej i jej siostrom na pomoc.

Wiewiórka droczy się tylko z Brittany. W ten sposób kryje swoje uczucia. Britt również ich nie okazuje, mimo iż gołym okiem widać, że są w sobie zakochani - na koncertach tańczą i śpiewają razem, wiewióretka rumieniła się, kiedy ten podziwiał jej domek i gdy na pocieszenie przytulała go.

Żaneta 

Z Żanetą Alvina łączą jedynie przyjacielskie stosunki

Eleonora 

Eleonora i Alvin to przyjaciele.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki